.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال حذف سهمیه‌های بنزین

این عضو کابینه وعده داد که اگر فضای موجود سیاسی از بین برود دولت متعهد می شود که تا دو سال آینده یک تحول اساسی در حوزه حمل و نقل کشور ایجاد کند.

در حالی که رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت پیش‌تر از احتمال تجدیدنظر در کاهش سهمیه بنزین خبر داده بود، گفت: اگر طرح هدفمند کردن یارانه ها در مجلس مصوب و توسط دولت ابلاغ شود، دو سناریوی مختلف تعریف شده است. در سناریوی اول سهمیه های بنزین برداشته می شود و بنزین با یک نرخ به صورت آزاد در سراسر کشور عرضه خواهد شد. اما در سناریوی دیگری عرضه بنزین با دو نرخ متفاوت دیده شده است.

او افزود: در این برنامه سهمیه های بنزین خودروهای شخصی و عمومی با نرخی بالاتر از 100 تومان به ازای هر لیتر عرضه خواهد شد و قیمت بنزین آزاد نیز به بیش از 400 تومان افزایش پیدا می‌کند.

این عضو کابینه که پیش‌تر در یک برنامه زنده تلویزیونی با انتقاد شدید از شهرداری درباره مدیریت متروی تهران، خواستار برکناری محسن هاشمی از مدیریت متروی تهران شده بود، گفت: متاسفانه فضای کنونی کشور و به ویژه در بخش توسعه حمل و نقل و سوخت فضایی کاملا سیاسی شده و اگر فضای موجود سیاسی از بین برود دولت متعهد می شود که تا دو سال آینده یک تحول اساسی در حوزه حمل و نقل کشور ایجاد کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.